مجمع عمومی سالیانه شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ( در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲) با حضور ارکان مجمع، سهامداران، هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران این شرکت برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت این شرکت در عسلویه برگزار شد.

افزایش قریب به ۶۰ درصد درآمد از محل فروش خدمات ، افرایش خدمات مسافرتی و گردشگری ( ارایه خدمات به مقاصد ۱۶ شهر داخلی کشور و خارجی )و رسیدن به رکورد جابجایی یک میلیون مسافر در سال ۱۴۰۲،بروزرسانی و تجهیز اماکن اداری ( ساخت سالن اجتماعات و جلسات خلیج فارس ، نوسازی استخر ، بروز رسانی اماکن اقامتی در هتل و شهرک ها و … ) ، ارایه خدمات فضای سبز ، گمرک، رستوران ،فرهنگی، تفریحی و …. از مهم‌ترین عملکرد های شرکت پازارگاد در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود.
در این مجمع، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ضمن تقدیر از تلاش های هیات مدیره و کارکنان شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در ارایه خدمات مطلوب و پشتیبانی از صنعت گفت: شرکت پازارگاد با قدمت بسیار و نامی شایسته در عرصه خدمت رسانی و پشتیبانی از صنعت همواره با تمام توان برای اعتلای اقتصادی کشور و پشتیبانی از تولید در پایتخت انرژی کشور گام بر می دارد.
وی تصریح کرد : ما در شرکت پازارگاد در کنار توجه به جامعه شریف کارکنان و کارگران فعال و شاغل در صنعت ، در یکسال گذشته برنامه ریزی گسترده ای در حوزه حمایت از فعالیت های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی خانواده ها و فرزندان کارکنان داشته ایم، که خدمت رسانی به قریب ۳۵۰ هزار نفر از جامعه بزرگ صنعت در ۳۵ شهر و کلان شهر کشور در این راستا بوده است.
در این نشست مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بعنوان رئیس مجمع نیز ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد گفت: با گزارشی که از سوی مدیرعامل پازارگاد ارایه شد و با توجه به رضایت مندی حاصل شده در سطح شرکت‌های منطقه از خدمات پازارگاد می توان از عملکرد مطلوب شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد قدردانی کرد و قطعا هلدینگ خلیج فارس برای اعتلا و ارتقا این خدمات از برنامه ها و فعالیت های شرکت پازارکاد برای خدمت رسانی بهتر با توجه به عملکرد خوب این شرکت در سال ۱۴۰۲ حمایت کامل خواهد داشت.
در پایان این مجمع پس از ارایه گزارش ها و برنامه های پیشنهادی آتی با مهر تایید حسابرس بر عملکرد شرکت پازارگاد پایان یافت .