به گزارش خبرنگار ما از روابط‌عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بیمه سرمد در جلسه‌ای با مهدیان،مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، درخصوص تعاملات و همکاری بیمه سرمد و بانک صادرات استان دیدار و گفت‌وگو کردند. 📌دکتربهشتی‌نژاد ضمن اشاره به اقدامات بیمه سرمد در راستای بهبود ارائۀ خدمات بیمه‌ای به […]

به گزارش خبرنگار ما از روابط‌عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بیمه سرمد در جلسه‌ای با مهدیان،مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، درخصوص تعاملات و همکاری بیمه سرمد و بانک صادرات استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

📌دکتربهشتی‌نژاد ضمن اشاره به اقدامات بیمه سرمد در راستای بهبود ارائۀ خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان،کاهش مدت‌زمان پرداخت خسارت،اصلاح فرایندها و افزایش مراکز درمانی را از جمله نتایج اقدامات تیم اجرایی بیمه سرمد در این راستا برشمرد.

✅نشست صمیمی و جلسه با بیمه‌گذاران عمدۀ استان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر بهشتی‌نژاد و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی بود.

🖋در این جلسات که به‌صورت جداگانه برگزار شد،مدیران چند بیمه‌گذار استان، ضمن بیان نقطه‌نظرات خود در راستای افزایش تعاملات،عملکرد بیمه سرمد در یک‌سالۀ اخیر را مطلوب ارزیابی کرده و کارنامۀ قابل‌قبول سرمد در ارائۀ خدمات را از علل تداوم همکاری با بیمه سرمد برشمردند.