جهان چه بی فروغ و کم توفیق میشود وقتی عزیزی آن را ترک میکند آنهم جدا شدنی ناباورانه و پر از غم و اندوه که آثارش روح و جان هر انسانی را می خراشد...

دکتر محمد حسین شهسوار
جهان چه بی فروغ و کم توفیق میشود وقتی عزیزی آن را ترک میکند آنهم جدا شدنی ناباورانه و پر از غم و اندوه که آثارش روح و جان هر انسانی را می خراشد.
سیدالشهدای جمهوریت نازنین مردی که داشبورد چهره اش مملو از چراغ های پر لبخند و نگاههای مهربان بود.
عطر نگاهش بوی محبت میداد و سادگی از همه وجودش تراوش میکرد حیف و صد حیف که اندازه اسلافش حضرت رسول و امیرالمومنین در ۶۳ سالگی جهان از وجود نازنینش محروم شد.
با همه انتقاداتی که گاهی در حوزه های مختلف از سبک مدیریتی او داشتم که مهمترین آنها اعتماد به تئوری های تست نشده اقتصادی بود و به بعضی برنامه های در حد کاغذ و جدول اطمینان میکرد اما مدیری پاک و خالص و پر انرژی بود.
رئیس جمهوری که شاید دنیا هیچگاه مثل و مانندش را تجربه نکند چون غرق در یقین و غرق در خدمت بود و نگاه زمینی اش به محرومیت و‌محرومان بود و نگاه آسمانش فقط به خدا بود آنقدر در اندیشه های بی آلایش و پاک و باورهای درست سیر میکرد که اثرات نورچهره و ساده زیستی اش همه را تحت تأثیر قرار میداد.
هر وقت دست به قلم میشدم تا از مدل اداره و حکمرانی او انتقاد کنم چهره معصوم و پاکش را که به خاطر می آوردم و کارهای خوبش را مرور میکردم قلمم را در غلافش فرو می بردم.
بعد از انقلاب هیچ دولتی به اندازه این دولت کشور را ارزان و کم هزینه اداره نکرده است چون آب از سرچشمه کم هزینه بود و او ساده زیست با فکر و عمل یکسان بود.
همه حرفها و شعارهایش با عملش یکسان بود دوستانش عاشقش بود و دشمنانش هم با اینکه دشمنش بودند ولی در نهان دوستش داشتند مردی با دل بزرگ وبی کینه و یک رهبر بی ادعا بود کمتر رئیس جمهوری در جهان اینقدر محبوبیت داشت مدل رفتاری و کرداری او همه را به یاد حضرت رسول اکرم می انداخت.
مردی صبور با اراده سختکوش مؤمن و فوق العاده امین بود.
در حفاظت از منافع و بیت المال مدل مدیریتش مانند امیر المومنین بود.
به سیاست های اقتصادی او انتقاد داشتم اما با جان و دل کار میکرد تا دولت شرمنده مردم نشود.
نوکری برای ملت را نشان افتخار میدانست وپشت چهره خندان و نورانی اش شمشیری گداخته و بران به دست برای فساد و مفسد داشت و هیچ ابایی برای حذف کارگزار فاسد نداشت.
با همه وجود خدمت کرد با همه وجود جنگید و با عشق به خدمت شربت شهادت نوشید.
حالا هم که کشورمان از این وجود با برکت و نازنین محروم شد باید به خاطر شادی روح رئیسی عزیز راهش را با پرچمدار دیگری که شبیه اوست ادامه دهیم پرچمداری که راهش رابا چراغ رئیسی عزیز روشن کند راه پاکی و خدمت خالصانه
شاید هیچ کس دیگری او نشود اما اگر کسی حتی نیمی شبیه او باشد باید به احترام او و با رأی ما با وی ادامه را برویم.
روح این اسطوره پاکی و سلامت و شهید خدمت و شهدای همراهش شاد و در آرامش.

اقتصاد دان