حسین پزشکیان ناظر کل ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان برای قدردانی از زحمات اعضای ستاد مرکزی سفیران صلح و آشتی در این ستاد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ما از تیرداد نیوز – حسین پزشکیان ناظر کل ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان با حضور در جمع اعضای ستاد مرکزی سفیران صلح و آشتی پیام تشکر ایشان را خدمت آنها ابلاغ کرد.

وی از آقای هیودی برای راه اندازی و هماهنگی ستاد پرچمداران صلح ایران و حمایت های بدون چشم داشت ایشان از سیاست های دکتر پزشکیان در طول فعالیت این ستاد قدردانی کرد.

حسین پزشکیان، ناظر کل ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در ادامه گفت: معیشت مردم دغدغه ایشان است و با این هدف و با تایید مقام معظم رهبری وارد عرصه انتخابات شدند. ما اهل شعار، دروغ، رویای پردازی و ایده آل گرایی نیستیم. همانطور که دکتر پزشکیان در مناظرات اشاره کردند در وضعیتی قرار داریم که نمی توانیم نفت را بفروشیم و آن را زیر قیمت بازار جهانی عرضه می کنیم که باعث ایجاد شرایط سختی برای اقتصاد کشور شده است. دکتر پزشکیان با رویکرد صلح و تلاش برای حل این مسائل که موجب ایجاد مشکلات در زندگی مردم شده، وارد عرصه انتخابات شدند.

وی ادامه داد: ما با شعار “هر ایرانی یک ستاد” وارد شده ایم. قدرت در واقع دست مردم است. مردم اگر پشت دولت باشند، آن دولت موفق خواهد شد و مردم بدانند از اعتماد آنها سوء استفاده نخواهد شد. اولویت ما منافع ملی و معیشت مردم است که قابل پیگیری است و با برنامه ریزی می شود به این اهداف رسید.

هیودی رییس ستاد سفیران صلح ایران: پیام اصلی ما پیام صلح و آشتی ملی است

هیودی رییس ستاد سفیران صلح ایران با تبیین و اشاره به فعالیت های این ستاد در این دوره از انتخابات با ارائه گزارشی به جمع بندی فعالیت های ستاد پرچمداران صلح پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی کشور به چنین ستادی نیاز داشت تا قشرهای مختلف جامعه اعم از خبرگان، کدخداها، فرهیختگان، دانشگاهیان و طوایف بختیاری، چالنگ، هفت لنگ، لرستان، لک، کردستان، الحق، آشوری، قشقایی، اعراب، اهل تسنن علی الخصوص در راس آن مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد جامع مکی زاهدان، تمامی قومیت‌ها و احزابی که می‌توانستند صلح ایجاد کنند در کنار هم جمع کرد.

هیودی گفت: ایجاد ارتباط پایدار در بین نخبگان و متنفذین طوایف و جوامع صنفی می تواند راهکاری راهبردی برای آشتی ملی و ایجاد صلح پایدار در کشور باشد.

وی ادامه داد: تلاش بی وقفه سفیران صلح ایران باعث جلوه بسیار زیبا و جذاب از مشارکت و حضور پرشور طوایف مختلف در این دوره از انتخابات شده و این حضور پرشور و نشاط باعث رفع خستگی همه ما خواهد شد.

هیودی در ادامه با عنوان اینکه پیام اصلی اسلام صلح است و ما براین اساس ستاد صلح را تشکیل دادیم، افزود: با توجه به نتایج مثبتی که در مدت فعالیت این ستاد در نقش آفرینی برای حضور مجدد مردم در پای صندوق های رای داشته، از دکتر پزشکیان هم درخواست کردیم سازمانی براین اساس با عنوان سازمان صلح با هماهنگی و یاری سه قوه، برای افزایش خدمات خود در سطح کشور تشکیل شود.

وی تاکید کرد: ستاد سفیران صلح بیش از ۷۰ درصد در پیشبرد اهداف خود موفق بوده است. دامنه فعالیت های این ستاد موجب قدرت و پیشرفت کشور و مشارکت حداکثری در بین تمام اقشار کشور خواهد شد؛ این خود باعث روسیاهی دشمنان و مخالفان نظام می‌شود.

هیودی خاطر نشان کرد: سیاست کلی دکتر پزشکیان بر ضرورت ترویج آشتی و صلح بر مبنای عدالت است و همواره نیز در سخنرانی‌ها و مناظرات انتخاباتی خود بر این مهم تاکید داشته است.

وی گفت: این ستاد که با هماهنگی شخص ایشان به فعالیت در این دوره از انتخابات پرداخته، کاملا از منش و اهداف صلح طلبانه پزشکیان الگو گرفته است. ستاد پرچمداران صلح ایران توانست در این دو هفته اخیر با ایجاد بستر گفت‌وگو و جمع بندی از تمامی مشکلات و دردهای شنیده نشده اقوام و حتی اقلیت‌ها گزارشی جامع جهت ارائه به دکتر پزشکیان جمع آوری کرده و با توجه به خصوصیاتی که از دکتر پزشکیان سراغ دارم ایشان به تمامی این موارد رسیدگی خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ ستاد سفیران صلح تاکنون بیش از ۱۲ هزار حکم برای اعضای سفیران صلح در ۳۱ استان صادر کرده است.