شرکت پتروشیمی بندرامام در راستای افزایش مشارکت و حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب، با تدارک ویژه‌برنامه‌ای با حضور کارکنان و خانواده‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی به استقبال دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌رود.

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت کشور و افزایش حضور پرشور مردم در انتخابات، پتروشیمی بندرامام اقدامات ویژه‌ای را برای تسهیل حضور کارکنان و خانواده‌های آنها در پای صندوق‌های رأی اتخاذ کرده است.

🔸️در این یوم‌الله، همزمان با استقرار صندوق سیار اخذ رأی در مجتمع پتروشیمی بندرامام، برنامه‌های فرهنگی‌ متنوعی نیز برای فرزندان به عنوان آیندگان این سرزمین در نظر گرفته شده است تا در کنار خانواده‌ها به مشارکت در این وظیفه ملی بپردازند.

🔸️همزمان با این ویژه برنامه که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۴:۰۰ روز جمعه برپا خواهد بود، کارکنان به همراه خانواده می‌توانند با حضور در مجتمع، ضمن اخذ رای و مشارکت در این رویداد ملی، از برنامه‌های فرهنگی نیز بهره‌مند گردند.

🔸️روابط عمومی پتروشیمی بندرامام در پایان تاکید می‌کند؛ این ویژه برنامه با هدف افزایش مشارکت در انتخابات از سوی کارکنان بزرگترین مجتمع پتروشیمی کشور و تحقق بیانات مقام معظم رهبری برای حضور پرشور و حماسی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است و ضمن احترام به هر دو کاندیدای محترم راه یافته به دور دوم انتخابات، در خلال این برنامه امکان تبلیغ از هیچ کاندیدایی ممکن نخواهد بود.