نبض اقتصاد آنلاین: هشتادوهشتمین شماره ماهنامه «نبض اقتصاد» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره با عنوان عصر قیمت‌گذاری کالاها در بازار بورس می‌خوانیم: بورس کالا کمک می‌کند تا شرایط عادلانه‌ای هم برای خریدار و هم برای فروشنده فراهم شود و قیمت‌ها با شفافیت تعیین شوند. از طرفی نوعی اطمینان بین طرفین معامله وجود دارد…
خوش‌بین باشیم تا فقیرتر نشویم، عنوان گزارش اصلی این شماره ماهنامه است که در آن به تحلیل اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۱ پرداخته و دورنمای سال ۱۴۰۲ را به رشته تحریر درآورده است.
گفت‌وگو با دکتر محمدحسین شهسوار، اقتصاددان با عنوان «اقتصاد بیمار قابل تسری به جامعه است»، از دیگر مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «نبض اقتصاد» است.
«بومگردی نبض تپنده صنعت گردشگری» عنوان دیگر گزارش این شماره ماهنامه است که در آن از مزایای اقامتگاه بومگردی و نقش آن در گسترش صنعت گردشگری سخن به میان آمده است.
ابعاد سفر رئیس جمهور به چین به قلم پریسا امیدی، تبعات زلزله ترکیه و سوریه، معرفی بهترین بازی‌های آفلاین اندروید و آیفون، فناوری‌هایی که ساخت و ساز جهان را متحول می‌کند، گفت‌وگو با احمد شهسواری مدیر نمایندگی برند ساعت MINIFOCUS با عنوان حرکت با ساعت Mini Foucus فراتر از زمان، برندگان و بازندگان تغییرات ژئوپلیتیک انرژی در یک‌سالگی جنگ اوکراین، اخبار خودرو، اخبار بانک و بیمه، معرفی بهترین برنامه‌های ویرایش تصویر برای اندروید و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «نبض اقتصاد» است.
علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.