بیمه پارسیان، جشنواره تابستانه فروش بیمه‌های مسولیت را با ارائه تخفیف ۱۵ تا ۴۵ درصدی برای بیمه‌گزاران و مشتریان از ابتدای تیرماه، لغایت پایان شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما؛ شرکت بیمه پارسیان به منظور ترویج خرید بیمه‌های مسولیت با شروع فصل تابستان جشنواره طرح‌ فروش محصولات بیمه‌ای در رشته مسئولیت، (به استثناء بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان)، را در ۳ سطح، ارایه کرده است:

– سطح ۱: ارایه ۱۵% تخفیف به بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم

– سطح ۲: ارایه ۲۵% تخفیف به بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم

– سطح ۳: ارایه ۴۵% تخفیف به بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم

زمان برگزاری جشنواره در سه ماهه تابستان بوده و از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

حوادث گوناگونی هر روزه در اطراف ما اتفاق می‌افتد و طبق قانون، هر شخصی که باعث ایجاد خسارت (جانی و مالی) برای افراد دیگر شود، مسئول جبران آن خسارت است. اگر چنین شرایطی پیش آید و افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها در موقعیتی قرار گرفتند که مسئول یک حادثه شناخته شوند، داشتن یک بیمه‌نامه مناسب می‌تواند پوشش کافی را ایجاد کند. شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه مسئولیت این امکان را برای همه فراهم ساخته است.
برای فعالیت در هر زمینه‌ای، داشتن بیمه مسئولیت الزامی است چون ممکن است ، مسئول خسارت یا آسیبی که به دیگران و اموالشان وارد شده، شناخته شوید . مناسب‌ترین راه برای جبران چنین خسارت‌ هایی بیمه‌های مسئولیت است که با پرداخت مبلغی اندک توسط اقشار گوناگون جامعه، آرامش را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. این بیمه نامه از افراد و کسب و کارها در مقابل هرگونه ادعای خسارت ناشی از حوادث غیر عمدی که باعث آسیب به افراد و اموال آنها می شود، حمایت می‌کند. به خصوص آنکه در حین برگزاری جشنواره تابستانه بیمه پارسیان با تخفیف‌های بالا این بیمه‌نامه را بخرید، مبلغ بسیار ناچیزی برای این بیمه پرداخت خواهید کرد اما از همه پوشش‌های مورد نیاز بهره‌مند می‌شوید.
تنوع بیمه های مسئولیت بسیار زیاد است اما می‌توان آنها را به پنج دسته کلی تقسیم‌بندی کرد:
۱- بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان
۲- بیمه مسئولیت حرفه‌ای
۳- بیمه مسئولیت مدنی عمومی
۴- بیمه مسئولیت مدنی تولیدکنندگان کالا در قبال استفاده کنندگان و اشخاص ثالث
۵- بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای قرارداد

علاقه‌مندان استفاده از این جشنواره و بهره‌مندی از تخفیف‌ها می‌توانند، جهت اطلاع از شرایط جشنواره به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه نمایند. باشگاه بیمه‌گران