حسین سلاح ورزی،رییس اتاق بازرگانی در مورد حواشی پیش آمده حول انتخابات اخیر اتاق بازرگانی اعلام موضع کرد ، او گفت:جرات اصلاح اشتباه خود را دارم

به گزارش خبرنگار ما؛ این موضوع که گفته می شود انتخاب حسین سلاح‌ورزی حاوی یک پیام سیاسی از سوی فعالان بخش خصوصی به دولت است، تفسیری مصادره به مطلوب و به زعم من خدعه و نیرنگ بدخواهان کشور برای ایجاد شکاف میان فعالان بخش خصوصی و ارکان نظام حکمرانی است.

باید صادقانه بگویم موضع‌گیری سیاسی، آدمی از جنس سیاست می‌خواهد هر چند در گذشته چند موضع نه از جنس سیاست و به‌زعم خود موضع اجتماعی و تلنگری برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه گرفتم که امروز حاشیه‌ای جهت خدمت به اعتماد جمع بزرگی از فعالان حوزه تجارت و بازرگانی ایجاد کرده است.

طبیعی است بنده هیچ ادعایی مبنی بر بی‌اشتباه بودن خود ندارم و ازقضا در عمل نشان داده‌ام که جرئت اصلاح اشتباه را دارم. سعی دارم در جهت خدمت به مردم ارزشمند کشورم، فعالان اقتصادی و ایران عزیز زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام و مقام معظم رهبری به خدمت ادامه دهم اما گویا برخی به‌دنبال اصلاح و یا مفهومی که شعارش را می‌دهند نیستند، بلکه پیگیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای هستند.

بنده به‌عنوان منتخب تجار و بازرگانان در دو انتخابات استانی و کشوری ، رأی آورده‌ام و به‌پاس حرمت و اعتمادی که به بنده شده، خود را موظف به رعایت اعتماد این عزیزان و مردم کشورم می‌دانم. برای نهاد انتخابات و رأی مردم، حرمت و ارزش قائلم و آشنا به حقوق و تکالیف این جایگاه نیز هستم.

برای انجام بهتر تکالیف، مصمم هستم با عبور از حواشی،کارنامه‌ای از خود بجا بگذارم که ولو ذره‌ای مسائل مردم و اعضای اتاق بازرگانی را بهبود بخشد. چنانچه تعامل سازنده‌ای بین نهادهای دولتی و ارکان حاکمیتی با اتاق بازرگانی وجود داشته باشد، می‌توانیم آن را به‌عنوان موتور محرکه تولید و تجارت در کشور درنظر بگیریم و اگر اتاق به‌مثابه یک رقیب یا مانع انگاشته شود، این پیش‌روندگی ضعیف و ضعیف‌تر خواهد شد./مدارا