به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، میثم عمرانی معاون توسعه مدیریت این سازمان طی پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم منطقه آزاد انزلی تبریک گفت.

متن پیام دکتر عمرانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رکن جهش تولید، کارگر است . مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

کارگر، نیروی توانمند و یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد است که در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران نقش بسزایی در تحقق پیشرفت و آبادانی میهن دارد و کارگران زحمت‌کش و مخلص و انقلابی کشورمان با همت و تلاش بی‌شائبه خود در صحنه‌های مختلف با دستان خستگی‌ناپذیر خود همواره اثرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند.

بی‌تردید، پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مدیون همت و تلاش خالصانه کارگران شریف و خدومی است که با اهتمام و مجاهدت‌های نستوه خود موجبات رونق و بالندگی کشور بوده‌اند. اینجانب با تکیه بر شعار سال مبنی بر “جهش تولید با مشارکت مردم” ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه کار و تولید، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و سربلندی بیش از پیش همه مجاهدان جبهه کار و تلاش را مسئلت می‌نمایم.

میثم عمرانی

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی